click please :)

kengkawan sorry :)

Friday, December 23, 2011

 maap kengkawan, paklong, maklong,
gua tak mampu nak berblogwalking, kumen atau melayan merapu meraban 
bila hampir separuh jiwa gua hilang..
perghhh ayat... =.="

but yes sumpah gua tak tipu..
bila mood ke laut ni senyum pon gua rasa plastik je..
nasik pon gua rasa cam biskut kertas pasir yaya boboiboy *sigh*
susah kan bila kau selalu pendam semua dalam hati..
sampaikan kau sendiri tak tahu apa kata hati kau.

susah kan bila semua kau tanggung..
kau pendam dalam hati simpan jadik harta karun.
then satu hari bila kau hampir tersedar
kau sendiri tak mampu cari balik semua perasaan kau tu..
time tu backhoe paling mahal pon tak mampu tok gali balik semua yang ko pendam tu
 *phiewwwwwww*

pssssttt : angin tolong terbangkan aku dari bayang-bayang itu..
hujan terima kasih sesungguhnya kau memahami isi hati aku..
dan sang matahari aku cuma mampu berharap kau kembali menyinar.
 

11 comments:

TS said...

hukhu..sedih lak bile u sedih..
why dear??why??

Karya Hati said...

sabar bebeh...nah dua beckhoe bg kasi korek itu keluar ya :P

misyamissyou said...

hyep! jgn sedih ye..be tough!

Unknown said...

ade prob ker dear..hope sabar ! ~

afzalsukasuki said...

yeke?hmm tacing saya dengar.tak lalu nak makan :P

LydSunshine said...

apa yg cik katak tanggung tu? Share la dgn seseorang. Mesti ada sorang yg akan faham apa yg cik bulat rasa.

Aien Not Alien said...

pendam selagi mampu...luah bila perlu..

harap bersabar hadapi semuanya... :)

Unknown said...

haipp.. jangan sedey2 ye..

btw, anda di tag! ^^

http://sayetaksukemasam.blogspot.com/2011/12/my-first-giveaway-by-aimi.html

naiemah_ramli said...

xmo sedih2..xmo..t tak cantik la makcik santikk nie :)

fadh leyanie said...

apa agaknya perasaan yaya boboiboy setelah baca entry ni,,hik3..
kuatkan semangat dalam liku2 kehidupan.:P

Unknown said...

pe sory2,naek lori la ck..ahaha

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS