click please :)

tahniah wahai inchi ex-boyfie :)

Friday, January 20, 2012

assalamualaikum

maaf lambat sket entry arini kan?
bukan apa haihhhh hati saya masih tak keruan..
patah hati ni tapi tak pe saya redha dan pasrah
akhirnya kau bertemu jugak jodoh kau kan wahai ex boyfie??
bekas insan kesayangan hati saya akhirnya dah bertemu jodoh.. *sigh*
patotkah saya kuciwa dan sedih??


takpe lah.. tahniah-tahniah-tahniah..
sampai hati u tak jemput i kan??
sampai hati you. sampai hati..~ *lap airmata*
haihhhh kuciwa, sedih, dan gembira.. semua ada
akhirnya berjaya kau lupakan aku wahai inchi boyfie..

meh saya nak tujukan lagu adele - someone like you
khas untuk diri sendiri..

never mind i'll found someone like you.
i wish nothing but the best for you too
dont forget me i begged, i remembered you said
sometime its last in love, sometimes it hurts instead

sobsobsobsob..
tahniah lah wahai inchi boyfie.
tahniah lah weh tahniah.. wa tengah senyum abes plastik dah ni
semoga berbahagia lah wahai mister ex boyfie..
semoga kekal hingga ke hujung nyawa..
memang chantek pon pilihan hati you..
dah lah cantik pandai plak tu..
 tak macam i kan kan kan..
patotlah kita tak sesuai bergandingan
*sigh* tersedar dan berpijak di bumi nyata


tahniah awak..
jaga inchi ex boyfie saya elok-elok ok..
jaga makan mimum pakai dia ok..
untung lah awak dapat dia.. :)

dush dush dush..
lepas kena sekeh bertubi-tubi baru sedar di bumi nyata
hahahhaa sebnarnya wa tengah meroyan nengok orang kawen..
wehhhh wa pon nak KAWEN jugakk~!!!!!
kehkehkeh

errr berapa ramai yang ngaku tu ex dia selain saya?
cuba angkat tangan :)





23 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

wah prnh bercinta ngn retis rupanya ...err

Lea Isnawi said...

err dia ex bopren sy jugak!!

rasanya die kapel dengan sapa dulu
dengan kamu atau saya dulu?
ngeh3

mankete said...

perghhhhhhhhhh
perghhhhhhhh
nyampahhhhhhh
ahahhahahah
ahahhahahahahaha

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahaha..ingatkan saper..cian ek ex bf die kawin ngan orang lain...

nahh ambik tisu buang hingus yer.. :PP

Koding said...

Macam betol je...

eikieyn said...

waaaaaah kusyuk kin bace... last2.. adoiiii :P :P

Unknown said...

laa.ingtkan apa tdi. hehehe. :P

tirahzairi said...

erkkk...ex boyfie u tue dulu duk main kawin2 dgn i mse tecik2...ahhahahaa

R said...

haha..ingat apa td..btw,singgah sini jap :)

naiemah_ramli said...

waaa...sama la kita..oo lu rupanya madu i dulu..ciss !!! smpai hati lu rmpas dia dr wa..rasakan balik...muhahaha :P

CikTeddyCorner said...

oh patot la..angan mu setinggi gunung kinabalu(jerk)..xpe la,redhakan aje..haha

Unknown said...

dah takdo jodoh la tu.....
takpe byk lagi inci boypren kat luar tu.....
cuba2 ler pi survey !!!! he3

Aien Not Alien said...

dia bukan ex saya...pasti!! haha


hari ni nak mamam nasi minyak...jom!!

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

ceiiitT!! tipah tertipu!!.hahahah... xpe2..redha kan sje. (^^,)

tahniah ye ally. semoga bahagia hgga ke akhir hayat. =)

iAmCekbolat said...

DAH KAHWIN ? huaaaa T___T
hnsemnyeee..

Cik tikah said...

ingtkan ex bf btol2 lah tdi :P

LaLa mhdnor said...

ingt kan betul la tadi, hahaha

♥ shimAA ♥ said...

ehhh..dy pon ex kite jgak larhh..hahaha :p

Zierwa Zainal said...

ingtkn btul2 tadi..tertipu i..haha..jgn sedih2,ok..ngeh2..

Eca-mel said...

punye lah emo eca awal2 tuh.. huhu
sekali hahaha tak sangke pasal ally rupenya

Unknown said...

barang yg lepas jgn di kenang

Ally Iskandar said...

ini semua takdir wak..
saya mencintainya lebih dari awak.
saya minta maaf wak

Saddila said...

wa ingat betul2 tadi. ehh ada ally iskandar komen la. hahaaa

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS