click please :)

jodoh dan fasa 25 :)

Friday, April 20, 2012



 
 
 
"alhamdulillah dah 25 tahun dah..semoga murah rezeki dan bertemu JODOH bla..bla..bla.."

pehhh hamek... syahdu wishes mak gua pagi ni..
tetiba gua terasa fasa 25 sangat tragis untuk ditempuh ok..

gua nampak kakak gua relax je balas soklan cepucemas mak pepagi ni
siap kasik ayat yang sikit lagi buat gua tersedak air nescafe tadi kot
gua nengok ayah relax sengih-sengih atas kerusi tanda kasik lampu hijau lettew..

masuk dalam kereta tetiba akak cakap.

" tak menahan ayat mak, ngah.. first time mak kasik ayat direct camtu oiiii"


gambar den amek dari sini


yang nyata gua hanya mampu sengih kambing..
sebab seminggu dua ni mak dah biasa kasik soklan cepucemas dekat gua.
time mak wish birthday akak pon, nama gua pon ada diselit sekali..
siap mention calon pilihan dia untuk gua.. 
gedegang terasa nak langgor tiang letrik tepi umah okkkkk~!
 
mak ohhh mak...
kok ye pon nak bermenantu sengsangat..bawak menyabar eh..
takkan lari calon menantu mak tu.. melainkan dia yang melarikan diri
ehh macam tu pulak kan LOL :)

 humangaihhhhh..
jujur time ni lah terasa nak putar balik masa okkkkk..
 terasa dah tahu apa ayat mak nanti bila gua masuk 25 tahun
ehhhh.. gamaknya nak amek theme kaler apa eh nanti #tetibe 

camne pon.. 
wahai satu-satunya kakak gua..
selamat hari lahir.. angah sayang kamu even kita selalu bercekau..
miahahahahaa 
semoga cepat jodoh sampai.. den nak abang ipar kikikiki :)



 

18 comments:

Unknown said...

hepy bday buat sis yer...klu jodoh x kemana tu :)

afzalsukasuki said...

selamat hari lahir kaklong.jgn garang2 :D

Unknown said...

happy birthday......in advance !!!!
moga2 cepat dpt jodoh!!!!

aku HaniAsyira said...

hepy besday juga untuk kaklong..

Mr. Jagung said...

slamat hari lahir ke 25 in advance..hahaha..siap sedia la anda...hehe..(^_^)..

Anonymous said...

selamat hari lahir kakak kpda akak..*erkk..betoi ke ni aku tulis ? =.=''


*naiemah <3

LaLa mhdnor said...

hepi belated befday to ur sis :)

♥ wawawawa ♥ said...

happy bufday!!

smoga cepat dapat jodoh!hahaha

kesian mak dah x sbr tu.. ;p

aswadz said...

mak anda x sabar nak timang cucu la tuh...

khalila ishak said...

kui3..... doa mak mustajab. ehhhh cepat le aw0k kaweng ^_^

Koding said...

Semoga bertemu jodoh dgn seseorang yang boleh memimpin ke jalan yang lurus...

CikTeddyCorner said...

insyaAllah..moga jodohnya membawa kebahagiaan =D

Unknown said...

wihs hapy bday kat akak u. moga u dpt jumpa jodh yg baik (: takpa kalo lambat sikit, janji dia pilihan yg sebenarnya.

Unknown said...

apesal akak ko bkn abg ye? kalo x tingin nak ngorat hahahahahah

caliph shuriken said...

hrp2 menarik theme kaler fasa 25 tu nanti, hikk...

Aien Not Alien said...

Oktober ni kita genap 25 tahun, harap2 mak kita wish macam mak awak la.HAHA.


*Selamat Hari Jadi Kak Long :D

ZULHILMI TEMPOYAK said...

InsyaAllah... ada la nnt jodoh kita.. :D

tirahzairi said...

ade jdoh xkemana...hpy belated besday kat akak demo..hehe

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS