click please :)

jom layan esekem DINDING :)

Tuesday, April 3, 2012




 
 
korang kaki eskem tak???
 
gua memang kaki eskem.. gigih makan eskem
tak kira tengah demam, sakit tekak mahupon tengah sakit hati..
 
dalam bengbanyak eskem..
gua tengah meroyan dengan eskem DINDING..
hahhhh korang hado???

penah tak makan eskem dinding??
tak pernah??? ok fine... besalah..
jaman moden orang pandang TUTTI FRUTI je kot..
beli sebekas.. posing sampai abes bateri hengpong kan.. #adei
 
 
gua siyes tak layan sangat tutti berfrutti nih..
tak tahu nape.. penah makan tapi konpem tak abes..
mungkin tak cukup feel kot..

atau mungkin gua memang ditakdirkan hanya makan eskem DINDING 
 eskem mekdi - eskem kepsi dan jugak baskin robin.. 
hahhh hammeeekkk list segala eskem kan :P
 
ahhhh tapi kengkadang eskem POP ngan eskem malaysia pon dah cukup kot:)
 



wateva ponggg sebenarnya nak share
sebulan dua ni gua tengah gigih sangat-sangat suka eskem kat atas tuh..
eskem dinding.. : walls - mocha crumble..
sebekas tuh hanya untuk gua..bukan makan sekali gus lah..
tak nikmat namanya...
 makan sikit-sikit lenglama jadi bukit..
 
 
hah korang??
apa eskem peberet korang?
ace share sikit :)



# rindu nak makan yogurtheavenly blush kat jakarta ~
 

32 comments:

Saddila said...

ghaumm kalau dila, lagi besar drpd bekas eskem yang akak tunjuk tu pun dila boleh habiskan dlm sehari. baru nikmat. lepastu tido. best. kahkahkah

Lea Isnawi said...

makan sikit-sikit lenglama jadi bukit..


are u sure?

bukan makan sikit-ikit, lenglama abes :P
tapi mungkin betul jugak, membukit dlm perut kan
hehehe


aku suka makan sume jenis eskrim
bagi je suma eskrim..sume aku makan

Zyra Roxx said...

tuti futi non halal?
kat tesco extra penang, derang tempek NON HALAL kt pintu. errr

ciksukaberangan said...

tutti frutti.. sekali je layan. MAHAL >,< tak sedap mana pun.. hahahaha... ais krim kegemaran? cornetto! rangup >,<

Anonymous said...

hihi ingat eskem apa tadi , walls rupanya..
sis ngah plan mengopakkan duit akak nk blnja tutti

•NADiERA SUNDARA• said...

nampak ja sedap kan? huh. :)

jom singgah blog diera ramai2.tambah kenalan. follow me, i'll follow u back :D

Admin said...

suka aikim pop

Syida Muhajir said...

Baskin Robin terbaik ^_^

Papermint + toping coklat n nuts. Yum....yum....

caliph shuriken said...

ingat dinding apa td.. wall rupanya, hukk...

naiemah_ramli said...

err...smua eskrem kita mkn.. :D

*akak..nnti blanja kita eskrem ek..lalala :P

NoorNazuha said...

saya suka baskin robbins vanilla..hehehe

aswadz said...

aiskrim walls yg size sederhana tu, 1-2 aku bole abes kan kalo aku makan sambil melayan muvi.

Domu-kon said...

suka sngt tutti fruti..:)

Cik tikah said...

suka ais-krim yg 20 sen tuh je ^^

afzalsukasuki said...

jangan lupa bawak saya..n mintak cashier sudu lebih kikiki :D

shark said...

saya suke eskrimm..anak saya pun sama :)like mother like doter ;p

zafira othman. said...

nak eskem "katak" ada? haha

Unknown said...

remy hari2 boleh mkn haagen dazz.....
bersyukur sangat2...
tu yg tak beberapa nak pandang tutti frutti yg mencekik darah tu.....

Zaza Iman said...

lama xmakan eskrim..hukhuk =)

eLL said...

akak suka apa saja eskrem vanilla...

hyz said...

aku ingat ape lah eskem dinding tu

Anonymous said...

mocha..nyum3

tutti fruti tak berapa sgt..

♪ cik katak ♪ said...

amboihh dik tamak betei ang ni :P

lepas makan tdo.. ishkkkkk

♪ cik katak ♪ said...

aku sure.~!!!

ahahha aku tak kisah yang penting ESKEM..
kikikiki kita sama oihh sama :)

♪ cik katak ♪ said...

perhhh

aku jarang ngadap tuti pruitttiiiiii tuhhhh

♪ cik katak ♪ said...

kikiki mahal satu hal..
pastu entah tak kena ngan tekak kot..

jarang2 buleh je kot. :)

cornetto pon sedap.. aumm :)

♪ cik katak ♪ said...

kikikiki wall = dinding :P

♪ cik katak ♪ said...

hehehhee ok :)

♪ cik katak ♪ said...

ahahahahaa eskem pop pon sedap bang phat :)

Azhafizah MN said...

tibe tibe mengidam jugak eskem mocha crumble ni..dah malam malam ni nak kuar pun malas dah..

ciksukaberangan said...

hehe... rasa dia macam yogurt ~

tupperware_merah said...

bestlah orang kaya mkn sekim dinding. gua mampu sekim malaysia je. sob sobssss :'(

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS