click please :)

[[SEOUL]] - scenery pictures : N Tower & Secret Garden

Friday, November 28, 2014


serious lepas balik holiday.
aku tak sempat nak update sangat.
hanya mampu BW and kelik-kelik nuffnang korang
so yang ada iklan INTI, STAR AVENUE berjoget kat belog korang
 tu memang aku kelik tanpa pikir banyak kali :)

untuk yang mintak aku update story mory pasal backpack travel aku
insya allah aku akan post bila aku betul-betul free hoccayyy :)
at this moment aku kasi korang nengok scenery je lah :

jalan menuju namsan tower
tower blakang tu is namsan tower or nama lain N tower
yg korang tengok ada org lock-lock padlock tu kan
haaa kat sini lah. nanti aku hapload details ok :)
and kat bawah ni plak view dekat park yg ada.

namsan park

yang dua ketol kat bawah ni plak
 scenery time aku kat secret garden - changdeokgung palace



hiks cantik kan?
tapi maaflah
sebab aku guna hengpon cap ayam je
so gambar tak lah berkualiti tinggi cam DSLR ke apa ke :(

ok lah. 
simpan gambar and entry korea tok sok lusa plak
haaa time tu muntahlah korang tengok korea calling aku :)



notakukukaki: sape yang klik nuff aku. thanks ok.
jgn lupa tinggal jejak. so aku leh klik balik nuff korang :)

21 comments:

Unknown said...

perghhh bab pokok tu mmg cantik ah...
tgh musim apa ea dekt sne skrng nie...
musim bunga yer?

CD said...

cantiknya :) seronoknya jalan2.. uhuhu

Cik nadya said...

wah gi korea.. bestnya..
same ngn kak JM la gitu.. haritu die gi korea jugek :)

Unknown said...

pergghh..cantik giler! teringin nak p!

cindelaras said...

korea??

yoorinmelacolea said...

tq yunk.. rajin click2.. hehehe.. btw cepat laa update story ke korea kite... =)

NoorNazuha said...

Bila gi korea?ntah terserempak kat sana.kehkeh

Anonymous said...

wah korea, rindu nak pegi sana lagi. time autumn mmng cantik!

Merysah Rajis said...

cantiknya..nak ke sana jgk. InsyAllah :)

ardiands said...

Hello... I am doing some blog walking. Its nice visiting your site hope you visit mine back... Have a great day.

ZonaLapak said...

verry interesting for me my friend

Anonymous said...

seronoknya dapat pi korea >.<

nayfatimahrasyid said...

huhuhhhh.. cantik bangat ;)
tak der souvinior yang lebih-lebih ka... bak sini sikit heheheee

athiqi ariff said...

cantiknya scene ..jalan raya dia cm blh baring n tido je ats 2..haha

sabrinashekhahmad said...

lawanya sebab daun dia warna warni.. Subhanallah ..

munirah :) said...

untungnya dapat melancong. gambar tu lawa la :D

♪ cik katak ♪ said...

waktu sy pg. autumn. next week nya winter. turun salji :)

Etuza said...

Asalam apa khabar balas kunjungan ya dek..follow kita suka sama suka follower ya

cindelaras said...

pemandangan yang indah.. :D

pssst.. nuff sudah saya klik.. klik balik camp saya ya.. :D

Ninie Niesa97 said...

bestnyaa dapa pegi seoul ,jeles saya... :) pemandangan yg indah teringin nak p Namsan Tower :(

sara zuliana said...

bestnya ,,, jeles bangat...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS