Pages

Showing posts with label gosip artis. Show all posts
Showing posts with label gosip artis. Show all posts

Anugerah Skrin 2011 - jam yg pertama

Friday, November 4, 2011


phewww boring nk mampos
tu je buleh saya cakap..
apa kejadahnya..
rozita che wan???
perghhhhh... FAIL gila babeng

pemenang pon gua x knal..
pakai ipad pon macam x berfungsi mana..
canggih lah konon eh??
better guna envelope je hokey~!!

then baju yg diaorang pakai pon cam hampeh..
tambah- tambah si alyah ni..
rubbish gila lah..
memang tak rugi pape pon kalo tak tengok.

wahhh RIHANNA ada pengawal payudara ok..~

Thursday, June 16, 2011

haahahhaaa..
tak tau patot tak gelak..
bila baca berita dekat KOSMO..
yang penyanyi lagu payung ela-ela-ela.. si RIHANNA ada bodyguard payudara u'olls..

ngeeeeeheeeeee....
fungsi pengawal payudara dia ni adalah untuk mengawal tumpuan orang ramai
terhadap aset pada tubuh badan RIHANNA tambah-tambah
bila dia berpakaian SEKSI..

who0oot.who0ottt..
sumpah mantap fungsi pengawal beliau ni kan..
dasyat betul eh.. artis barat siap ada pengawal payudara tuuuuu...

hah pasni retis malaysia yang seksa-seksa tu..
buleh lah kan.. hire pengawal tuk aset-aset korang tu..
hahahahhaha

sumber : berita kosmo - rihanna ada pengawal payudara


artis bujang ditangkap kerana pecah rumah..~

Wednesday, May 18, 2011


jom kita maen teka teki jap..

siapa artis lelaki yang di tangkap sebab pecah rumah tu u'olls??

clue :

- orang terengganu

- penyanyi pernah rakam lagu

- nyanyi rock dan balada

- pernah menang nyanyian -rock

- umor 29 tahun..

- sekarang jadi tukang urut..

yang ni buletin tv3 lah yang bagi tau tadi kan..

nengok gambar kat berita macam kacak..
berkulit cerah..

errrrr...
sapa eh??? sapa eh??

tiba-tiba je cam nak tau sapa...

korang tau tak sapa???


hati yuna buat qi... omigod... omigod.. :)

Friday, November 26, 2010


whoot..whoot...
dalam kosmo ada artikel yg katanya
yuna tu ada something-something ngan qi..
credit : kosmo online :)

omigod..omigod..
terkesima..
i suka qi ok..
dia sgt cute..
hahahaha.. :)


effect sebab dulu suka sgt tengok destinasi bajet and blogger boy..
qi tu cute..
comel.. dan sama waktu dengannya..
sessssuuuuaaaaiii lah ngan yuna yg channtek tu..

i sokong u'oll kala u'oll ada pape.. :)

tapi cam besa lah..
jwpn artis kalo dok tanya pasal scandal sandal ni..

“Bercinta itu satu perkataan yang agak kuat sedangkan hubungan kami baru dalam peringkat awal untuk kenal antara satu sama lain.
“Buat masa ini saya tidak nafikan kami memang rapat, tetapi untuk mengklasifikasikan kami sebagai pasangan yang bercinta rasanya itu terlalu awal,”  Yuna
“Sekarang masih terlalu awal untuk saya katakan yang hubungan kami sudah sampai ke tahap bercinta.
“Namun, saya juga tidak menafikan bahawa hubungan kami buat masa ini memang rapat. Malah, terdapat keserasian dalam perhubungan kami," Qi

Ni plak skema jawapan Yuna part tarikan each other.
Saya suka dia sebab dia baik hati juga seorang lelaki yang baik. Dia seorang yang tenang serta menghormati orang di sekelilingnya. Seronoklah berkawan dengan dia. 

so guys.. amacam??
kalo yg ada hati ngan yuna tu..
kim slm je lah perasaan anda ok.. 

dia dah berscandalicious ngan qi..
agagagaggaa.. :)
errr tapi yg patah hati tu..
jangan plak g dok melalak lagu oh bulan (dan sebenarnya)
 sampai meleleh air hidung sbb frust lak pasni...

tak puas hati ngan cerita ni??
cekidot ini ok ----> gosip cinta yuna dan qi
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS