Pages

Showing posts with label kehidupan. Show all posts
Showing posts with label kehidupan. Show all posts

wordless wednesday # 25 - pilihan :)

Wednesday, February 15, 2012




 
 
 
 
 
pernah dengar kisah rumput terbaik??
 
hidup ni banyak pilihan tapi kita yang perlu tentukan apa pilihan kita  :) 
 
 
 
 

apa KELAS anda??? :P

Monday, November 14, 2011

hohoho korang-korang..
ingat lagi tak kelas anda??
bukan kelas 5 cempaka, 4 neptun, 3 bistari tu hokkkeeyy..
no-no-no...
bukan kelas itu ok u'olls..

tapi saya bercakap pasal kelas universiti korang..
korang dean list punya kaum ka..
korang grad dengan bersyarat ke..
kan.kan.kan..
yg tulah kelas yg saya sedang cakap ni.. *wink*

ni khas buat korang...


ho-ho-ho
tiba-tiba nak sengih plak..
pikir-pikir pon betul gak kan???
kalo setuju klik INI

tak kisah lah korang kelas apa pon..
yang penting...
setiap apa yang korang buat..
akan ada kesan dan akibatnya..
hidup ni kan saling berkaitan..
iye dok...

so apa kelas anda???
p/s jangan lupa tau kelik INI

errrr sapa nak teman saya tengok cerita NI ??? :)


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS