Pages

Showing posts with label kisah cinta yuna. Show all posts
Showing posts with label kisah cinta yuna. Show all posts

hati yuna buat qi... omigod... omigod.. :)

Friday, November 26, 2010


whoot..whoot...
dalam kosmo ada artikel yg katanya
yuna tu ada something-something ngan qi..
credit : kosmo online :)

omigod..omigod..
terkesima..
i suka qi ok..
dia sgt cute..
hahahaha.. :)


effect sebab dulu suka sgt tengok destinasi bajet and blogger boy..
qi tu cute..
comel.. dan sama waktu dengannya..
sessssuuuuaaaaiii lah ngan yuna yg channtek tu..

i sokong u'oll kala u'oll ada pape.. :)

tapi cam besa lah..
jwpn artis kalo dok tanya pasal scandal sandal ni..

“Bercinta itu satu perkataan yang agak kuat sedangkan hubungan kami baru dalam peringkat awal untuk kenal antara satu sama lain.
“Buat masa ini saya tidak nafikan kami memang rapat, tetapi untuk mengklasifikasikan kami sebagai pasangan yang bercinta rasanya itu terlalu awal,”  Yuna
“Sekarang masih terlalu awal untuk saya katakan yang hubungan kami sudah sampai ke tahap bercinta.
“Namun, saya juga tidak menafikan bahawa hubungan kami buat masa ini memang rapat. Malah, terdapat keserasian dalam perhubungan kami," Qi

Ni plak skema jawapan Yuna part tarikan each other.
Saya suka dia sebab dia baik hati juga seorang lelaki yang baik. Dia seorang yang tenang serta menghormati orang di sekelilingnya. Seronoklah berkawan dengan dia. 

so guys.. amacam??
kalo yg ada hati ngan yuna tu..
kim slm je lah perasaan anda ok.. 

dia dah berscandalicious ngan qi..
agagagaggaa.. :)
errr tapi yg patah hati tu..
jangan plak g dok melalak lagu oh bulan (dan sebenarnya)
 sampai meleleh air hidung sbb frust lak pasni...

tak puas hati ngan cerita ni??
cekidot ini ok ----> gosip cinta yuna dan qi
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS